Vad fan ska bloggen heta då??!!

Nu har jag funderat superduperlänge på det perfekta bloggnamnet. Nåt som är skojigt och finurligt men ändå inte för svårt eller långt. Som ni märker kom jag inte på något bra. Så när jag messade min kusin Lova igår och frågade vad fan bloggen ska heta, sa hon veralindman.blogg.se. Och så fick det bli! Tråkigt men enkelt. Lova tyckte att det var viktigare att själva bloggen blev intressant. Och de håller jag med om! Hoppas jag kan uppfylla kraven så att folk orkar skriva in det tråkiga bloggnamnet för att läsa det "intressanta" jag skrivit :) Här kommer jag skriva så fort jag har tid och lust. Det kan vara allt från mina innersta tankar till mina favoritrecept. Jag ska försöka lägga in bilder också, bla på min lilla valp, Nellie ;) Hoppas verkligen att ni som läser kommer igen och igen och igen och igen och igen.........

Kommentarer
Postat av: Lova

din kusin, e hon bäst eller ? :) <3

2009-08-03 @ 23:02:48
URL: http://lovabromander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0