Författarskapet flushed down the toilet

Tjenare! Hur mår ni kära vänner?

Jag har alltid tyckt om att skriva berättelser. Rätt som det är kommer jag på en ide till en bok och jag blir jättesugen på att skriva.

Inte längre.

Jag får inga ideer och jag blir toookig!! Någon: ge mig inspiration! Jag satt och läste om olika böcker i en tidning och så tänkte jag "Guud vad kul om man skulle vara med i den där tidningen någon dag. Gud vad kul om ens bok blev känd om en massa ungar läste den och tyckte om den och skrev om den i skolan.
Guud vad kul.

Jag satte mig vid datorn för att skriva min underbara historia. Nu skulle det allt bli av...

Nothing.
Nada.
Ingenting.
0.

Jag behöver inspiration! Ge mig något och skriva om så lovar jag att jag skriver en bok!
Varför får jag inga ideer längre?!

Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0