Busy busy day

Idag har jag massor jag måste hinna med och som alla andra sådana dagar, sitter jag vid datorn och bloggar, mejlar, chattar mm. Vad är det för fel på mig?
Inte ens när jag säger rakt ut vad som är problemet rättar jag till det och går och äter frukost. Jag ska göra det snart. Snart...

Innan kl halv 4 ska jag hinna med det här:

*En svenskläxa om mitt namn. Inte riktigt en läxa men jag måste hitta bilder som jag ska ha på affischen.

*Gå till affären och handla lite mat och annat t ex hundmat.

*Kamma och klippa och plocka Nellies päls.

*Klippa Nellies klor.

*Äta mat.

*Och gå runt med Rebecca och sälja jultidningar och billiga livsförsäkringar (brandfiltar och första hjälpen-kit.) Nån som vill ha?

Sen ca halv 4 ska familjen inlk. mig åka till gammelfarmor Britt och äta middag där. Jag ska ta med mig jultidningarna och de billiga livsförsäkringarna.

Nu kanske ni undrar varför jag går runt och säljer "billiga livsförsäkringar". Jo det är såhär att Oliver ska åka till USA i februari på körturne. Alla korister fick 6 st saker att sälja och Oliver tror inte att han är tillräckligt liten och söt för att kunna sälja. Så jag gör det istället och jag får lite betalt. Jag får 30 kr för varje sak. Nu har jag sålt 4 saker och får därför 120 kr. Det är väl bra? Och det var bara igår. Vi får väl se om jag säljer nåt mer.

Tusen bamsekramar,

Vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0