:(

Nu är jag deprimerad igen. Såklart.

Klockan är 8.23 en ledig fredagsmorgon och jag är inte glad.

Runt kl 7.15 gick jag ut med Nellie. Sen gick jag och la mig igen och försökte somna om. Av någon konstig anledning kände jag mig rätt så pigg. Dessutom älskar jag när jag får långa lediga dagar så egentligen ville jag vara vaken och jag blev plötsligt väldigt sugen på att titta på one tree hill.

Men sen tänkte jag att jag inte lyder mina egna regler. "Sov minst ca 8 h." Nu har jag bara sovit ca 7 timmar. Så jag bestämde mig för att pröva lite till ställa väckarklockan på strax efter nio. Men nu hade jag blivit jättesugen på att titta på one tree hill så nu kunde jag inte sova.

Jag gick och hämtade datorn och la mig i sängen och satte på one tree hill. Ser tre minuter och sen kommer plötsligt denna sak upp som just gjort mig så sur. "You have watched 72 minutes of video today. Please wait 54 minutes or click here to enjoy unlimited use of megavideo". Jag har inte ens tittat! Jo jag tittade igår typ 68 min men jag trodde inte att det räknades men tydligen så gör det det. Bajs också!

Och nu är jag hungrig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0