Inlägget utan rubrik

Här sitter jag i min brorsas säng och tittar på idol. Jag vet inte riktigt vem som är min favorit bland tjejerna. Clara kanske. Egentligen sitter jag och suktar efter one tree hill så jag fattar inte varför jag inte tittar på det i stället. Ska göra det snart.

Imorrn har vi fotografering i skolan och jag är lite nervös. Jag blir aldrig bra på kort så vänta er inget annat än att jag kommer vara jätteful. Dessutom hittade jag inget bra att ha på mig men nu har jag bestämt mig för det klassiska: jeansleggings, långt linne från gina tricot och kanske en sjal. Säkert kort.

Idag fyller Jonna år och jag, Vera och Frida kom förbi imorse med en kladdkaka med ljus som vi bakat igår. Jag tror hon blev glad:)

Nej nu ska jag nog stänga av teven och se på one tree hill. Tror jag. Jo det ska jag. Fast först ska jag packa upp min väska från helgen.

Herrå!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Det klart jag blev glad :D

2009-10-01 @ 18:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0