One Tree Hill

One tree hillI flera år har jag tittat på One tree hill och jag älskar det! Flera gånger har jag försökt övertala kompisar att börja titta och från början men ingen har lyssnat. Jo, förresten, Alva har börjat men hon följer ju alla serier (ellerhur Alva?).

Det hela började med att jag var hemma hos min faster Berit och hennes man Hasse och min kusin Jonas bodde där ett tag då. Han visade mig och Oliver alla program och filmer och skivor han hade på datorn. Jag tyckte one tree hill verkade som nåt jag skulle tycka om så vi brände över det till mammas dator. Och så fick jag en Kelly Clarkson skiva också (vilket inte har något alls med det här att göra).

Så jag började titta och det blev en del. Särskilt på resorna i bilen till Sverige och tillbaka till Slovakien var det superbra underhållning! När jag sett klart första skaffade jag andra osv. Och jag lovar er man blir fast, beroende, kan inte sluta titta bara ett-avsnitt-till-snälla--måste-se-hur-det-går-ett-till-snälla-mer..!!!

Det låter kanske inte så lockande. Som om jag skulle säga "Hej hej börja knarka man blir beroende och kan inte sluta och vill inte göra något annat" men jag har kommit på att även om det är lite jobbigt så är det väldigt kul också. När det inte är farligt förstås. Jag pratar alltså om One tree hill nu inte knark.

Så börja titta nu människor!! Det skulle vara så himla kul att kunna prata med någon som älskar det lika mycket som jag. Och inte säger att OC är bättre (meddelande till Lova).

Ni som inte har tillgång till en box, (och lova mig börja inte titta på teven nu för ni ska börja från början!) ni kan gå in på www.tvshack.net. Det är superbra! Man bara går in där, söker på det man vill se på, i erat fall 'One tree hill', så klickar ni på 'Pilot' som är det första avsnittet. Och börja inte söka på något annat som How I met you mother (meddelande till Vera Sehlstedt) för nu vill jag verkligen ha en one tree hill kompis! Óch på denna underbara hemsida får man alltså titta i 72 min. Sen när man gjort det, väntar man 54 min och får titta 72 min till! Underbart och lagligt!

Lycka till!

Kram Vera


Kommentarer
Postat av: Jonna

nu har jag också en blogg

2009-09-23 @ 15:42:10
URL: http://smilingalways.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0