...

Hejsan svejsan!
Jag vet att jag inte bloggat på ett tag, men först hade jag bara inget att skriva om, sen hann jag inte och sen åkte jag till Gotland, och då hade jag inget internet. Förutom när jag var inne på min kompis/granne Julias dator, men då kunde jag ju inte sitta och blogga.

I alla fall. Jag har varit på Gotland. Det var kul :) Vi har ett sommarställe där och åker dit ganska ofta. Vi kom hem igår kväll. Idag har jag hunnit med ganska mycket. Jag var uppe och såg på tv och läste och duschade. Sen gick jag och mamma och Nellie till biblioteket och tillbaka. Sen städade jag mitt rum (ooooh så duktig jag är!) och sen kom Vera och Frida och vi hade kul:) sen har jag ätit, sett på tv och suttit vid datorn. Usch, vad ointressant det måste ha varit att läsa det. Ska jag ta bort det? Äh, jag skiter i det.

Imorrn ska Nellie trimmas till en liten dvärgschnauzer. Man kommer inte känna igen henne! Men hon kommer vara superfin till sitt 1-årskalas på fredag :)

Fan får ni också sånna dagar då ni måste gå på toa jätteofta? Det känns som jag har en sådan dag. Eller så går tiden bara väldigt fort. A ja, jag måste i alla fall gå på toa nu så babaj!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, aa ibland xD

2010-04-08 @ 18:39:56
URL: http://misscrazy.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin blogg:D

2010-04-08 @ 18:54:03
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Frida

haha inte vad jag kommer ihåg XP

2010-04-18 @ 14:01:55
URL: http://fridakuiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0