AJJJ!!

Floppen och flippen för dagen. Vi hade svenska i datasalen, vi skriver fantasynoveller (min blir mer som en roman som vanligt, jag suger på att skriva noveller). Efter svenskan har hälften av klassen läsning en halvtimme och den andra halvan har data 50 minuter. Jag hör till den andra halvan. Men idag var inte vår datalärare i skolan så då fick vi sluta! Glad i hågen skuttade jag ut ur datasalen. Men jag såg inte den enorma bänken som stod precis till höger om datasalsdörren, och jag gick rätt in i den och lyckades slå i båda benen mot den hårda kanten. AJJ!! Det gjorde fett ont! På något sätt hamnade jag sedan liggandes PÅ bänken och jag insåg snabbt hur komiskt det var och började skratta och kvida vartannat som en galning som just gjort bort sig på ett väldigt klumpigt sätt. Mimmi och Stina, som sett allt ihop skrattade också och Mimmi var snäll och informerade mig om hur skickligt gjort det var.

Första visdomsorden idag: Se upp i svängarna!

Andra visdomsorden idag (som egentligen kom först men skitsamma): Nej men gud, vad var det nu igen? Jag hade ju en bra. Vera, om du läser det här, kommer du ihåg den? Kommentera den då så får det bli morgondagens visdomsord. (Alltså dagens imorgon). Tack på förhand!

Kramisar Vera

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja man är ju snäll :D

2010-05-17 @ 22:28:50
URL: http://mimmiskogluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0