Borde göra läxa nu...


Ja. Det borde jag verkligen. Men jag kommer liksom inte igång. Men jag måste börja om 15 min säger vi. Då MÅSTE jag. Och helst ska jag då hålla på till familjen annorlunda. Vi får se hur det går med det.
Läxan är att jag ska skriva om rastafari och reggae och försöka komma på nåt kul sätt för oss (min grupp) att redovisa om det. Enligt mig har vi fått tok för lite tid i skolan. Men ja ja, jag får försöka göra det bästa av det.
Om ni har nån kul idé hur man kan redovisa på ett kul sätt (detta arbete är inte så jätteseriöst eftersom det är musik och därför ska det vara lite underhållande också) så kan ni väl kommentera det? Eller om ni har nån kul fakta vi kan ha med som har något med reggae att göra. Bob Marley, rastafari, reggaeton, vad som helst.
Jag har börjat spela farmville igen. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Men hur sorgligt det här än låter så ber jag er skicka "gifts" och "valentines" till mig. Ni som har farmville och mig som vän.

Nu ska jag kolla lite på facebook och farmville innan jag gör läxan.

Toodiloo

Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0