...


Glad alla hjärtans dag! Hoppas ni har en bra dag :)
Själv har jag inte hunnit göra så mycket idag. Förut när mamma och pappa var ute med hunden gick jag och köpte gelehjärtan, ganska dyrt...men vet ni vad? Det var typ 8-10 kr billigare på konsum än på ica! Coolt va? Det tycker iaf jag :)
Så idag har jag lagt ut 44 kr på godis.  (Köpte lite lösgodis också.)
Sitter och lyssnar på Norah Jones. <3
Vera och Stina är på väg. De lovade att de skulle hjälpa mig med läxorna, får se hur det går...

Kram kram

Vera

Kommentarer
Postat av: Vera

Hihih frågade några ord innan Stina började förstöra min farm. Då behövde jag rycka in.

2010-02-14 @ 18:11:17
URL: http://rodabyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0