...



Jag har inte bloggat på flera dagar, förlåt!! Men jag har haft en del att göra...
Provversionen på mitt antivirusprogram har tagit slut och min brorsa måste hjälpa mig men han är i Washington. Bajs. Så nu sitter jag vid hans dator, fan va seg den är!! A ja, ska inte klaga i onödan. Han kommer hem på måndag och då får han väl fixa nåt, och tills dess får jag väl stå ut med den här. Bättre än mammas iaf...

Igår skulle jag och Nellie ha Nelliedag. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Inte riktigt så mycket Nellie som jag bestämt. Men vi satt iaf i ca en timme och klippte och plockade och kammade och ajg ska se till att göra mer idag. Sen kollade jag vad det skulle vara på bio ikväll för jag och Vera skulle gå med tunet. Vi ville se på Avatar i 3D men det fanns bara 3 platser kvar och vi kunde inte förköpa. Men men...
Efter det åt ja gväl lite lunch och gick ut med Nellie.
Sen gjorde jag det  roligaste jag vet. Städade.  Jippi! Dagens höjdpunkt. Not.
Senare gick jag ner till bion. Där stod Maud och Tommy ("Tunetledare" Tunet= fritidsgård) med Jonna, Tess, Siri, Marcus, Jacob och sen kom Sara också. Vera skulle komma senare för hon var på väg hem från Kungsberget. Vi valde film och köpte biljetter. De här valde vi:

Jonna, Tess och Siri: The Imaginarium of Dr. Parnassus
Marcus, Jacob och Tommy: Men who stare at goats.
Sara och Maud: Percy Jackson - kampen om åskviggen
Vera och Vera: Avatar (inte 3D)

Avatar var superbra! Trots att det inte var i 3D. Den var ju förstås längst också och mamma skulle komma och hämta oss efteråt. Maud ville stanna och vänta på oss efter hennes bio för att se till att mamma verkligen kom och hämtade oss och så och dessutom trodde hon att mamma inte skulle tycka om om et inte var nån vuxen där med oss. Men det skulle betyda att hon skulle sitta ensam och vänta typ 35 minuter vid 11-12 och det tyckte inte vi att hon skulle behöva göra. Så vi lovade att skicka ett sms när mamma kom :) Vi var hemma runt 12.

Iaf efter det att vi köpt biljetter gick vi och fikade på café Genomfarten. Har aldrig varit där förut men det verkade vara ganska populärt bland ungdomar. Det var väldigt billigt. För alla oss 10 gick det på typ 195 kr. Och då hade alla dricka och nåt gottigt (Jag hade päronsoda och kladdkaka Mums!)

Aa det var en rolig kväll i alla fall. Sen åt jag middag halv 1 på natten XD

Babaj

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det var skit kul! :D speciellt med flipperspelet...

2010-02-27 @ 12:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0