...

Känns som datorn blivit snabbare,det är ju bra :)

Jag, Vera, Alva och Stina hade tänkt gå på Alice i Underlandet på fredag. Nu visade det sig att Stina har dans den tiden vi tänkt se... Vi kan ju gå senare men då får vi sitta två och två eller längst fram, men det går jju inte att sitta längst fram. Särskilt inte i 3D. Eller hur? Tycker vi kan sitta två och två men vi får se hur det blir...

Idag är det min och mammas namnsdag. Jag fick en present av mamma imorse och istället för att bli glad blev jag lite ledsen... hade glömt namnsdagen. Men sen blev jag så där glad som man borde bli  när man får ett paket och paketet innehöll en bok om agility. Tack mamma! Förlåt att du inte fick nåt (fast hon glömde faktiskt att jag hette Maria förra året...)

Kram

Vera Maria Lindman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0