Tandläkarbesök

Har varit hos (säger man hos, känns konstigt?) tandläkaren och dragit ut 2 tänder. Kul kul. Har bitit ihop med en kompress där i en timme men nu har jag tagit ur den. Känns jättekonstigt och jag kan knappt prata. Känner hur bedövningen börjar släppa=ont. Men jag har tagit en ipren så jag får hoppas att det inte gör alltför ont. Det gjorde inte särskilt ont att dra ut tänderna i alla fall. Var inte rädda ifall ni ska göra det!

Hade tänkt gå och köpa choklad och nötter och göra "trillingnötter" till mormor och morfar som tack för att de tagit hand om Nellie, men känner att jag inte orkar det just nu. Och tandläkaren sa faktiskt att jag skulle ta det lugnt ikväll. Så då gör jag väl det. Det betyder att det är one tree hill dags nu.

Tjingeling

Vera

Ps. Nästa vecka ska jag dra ut 2 tänder till. Sen nån gång i mars får jag tandställning. Kul kul.


Not.

Kommentarer
Postat av: kickan34

har oxå gjort så o fått tandställning sen.. Kram o hopaps du inte behöver ha den lika länge som jag hade den.

2010-02-23 @ 18:57:16
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0