Vad ska det bli av dig?

Ja, vad ska det bli av mig?? Men vad ska det bli men vad ska det bli men  vad ska det bli av dig?
Heheh vet inte om ni fattar men jag sitter och lyssnar på Bjurö Klubb-Laleh. Hahha tycker om den :) Kan lägga upp den sen...

Sista dagen på lovet :( Vad ledsen man blir. Känns som en eveighet tills nästa lov...
Det går bra att använda brorsans dator iaf, känns snabbare nu och jag har inte fixat spotify på min dator än så det känns lite lyxigt faktiskt, men vill ändå ha tillbaka min dator. Men måste  ju som sagt fixa antivirus först...

Jag var ute på Bjurö klubb och jag tittade mot stranden. och vågorna krålade och jag vadade in i natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0