Cornwall - here I come!!

Det är torsdag kväll. Idag har jag bl a varit på stan och köpt bl a ett par byxor och en bh från Cubus. Idag hade de nåt som hette nåt med big smile day eller nåt sånt. Det innebar att efter kl 17 så fick man 40 % rabatt på alla kläder och accessoarer och 25% rabatt på allt smink och sånt. Om man var VIP-kund fick man det före kl 17.

Men suck. Det var ju inte jag. Men så säger hon i kassan att man kunde bli det om man smsade cubus till ett speciellt nummer. Varför inte? Tänkte jag och gjorde det medan hon bakom mig fick gå före mig. Men jag fick ingen inbjudan.
"Gick det bra?" frågar hon i kassan vänligt efter en stund. Jag förklarar att jag inte fått nån.
"Du smsade cubus till -----?"
"Ja..."
"vhshshfhs..." mumlade hon. (Alltså hon sa det så tyst att jag inte hörde)
"Va?"
"Du kan vhshshfhs..."
"Vad sa du?"
"Du kan få det i alla fall..." sa hon tyst och tittade sig omkring som för att kolla att ingen såg eller hörde.

HAH! 209 kr blev det! Ordinariepriset var 350 :) ooh så glad jag var !

Just det. Det är torsdag kväll. Jag har precis sett på Parenthood, en gullig serie jag inte kommer kunna fortsätta följa för vi har inte trean på gotland. Det får väl bli tvshack för den serien också...
Imorgon är det fredag. (NÖHÖ?!!?!) Då ska jag chilla och packa. Packa och chilla. Mest packa.
Dagen efter det är lördag. Den här tiden på lördag är jag troligen i en liten stuga i cornwall!!!! Iiiiii!! Det ska bli askul, jag längtar verkligen! Det kommer kännas konstigt att vara ifrån Nellie en hel vecka. Har inte varit det förut. (förutom innan jag fick henne då)

Nu ska jag se på badabambambamba !!! --- DESPERATE HOUSEWIVES!!!!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0