Grönan <3

Hej hej!
Idag åkte jag och klassen till Stockholm. Först var vi på nationalmuséet, sen åt vi lunch och sen gick vi till Gröna Lund :)

Vi köpte biljetter där 10 och 10 för vi hade sånna där rabattkuponger som tio kan vara på. Hon i kassan var en sur tant som tyckte att vi var dumma i huvudet. Men sen ångrade hon sig lite och blev lite trevligare.

Det var jättekul på grönan, jag och jonna gick tillsammans :) Det var superkul när vi åkte Lyktan! Vi var ganska så flummiga och det var superkul. Sen när vi skulle gå av så åkte inte Jonnas spärr upp! Hon fick typ panik och ba "Hallå! Jag sitter fast här!!" ahhaha det var jättekul jag garvade skitmycket :D

Jag kanske  berättar mer någon annan dag men nu måste jag duscha och kanske äta nåt innan jag går och lägger mig. Jag är astrött efter denna långa dag och imorrn är det friidrott på studenternas och sen studentfirande.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha! Men, tänk om den inte gick upp...



Och tack för att du skrev!

2010-06-04 @ 09:24:56
URL: http://misscrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0