Gotland :)

Hej hej!
Idag har det varit skola. Efter skolan gick Vera, Nellie och jag ut med lite agilitysaker vi köpte på Gotland, och körde. Det var jättekul :) Herregud vilken varm dag det varit! (peppar peppar *tar i trä*) Härligt!

Ja, jag har ju varit på Gotland också, på mitt fina sommarställe. Det var också kul! Här kommer lite bilder jag tog sista dan. Eller inte sista dagen men SISTA dagen tycker jag inte riktigt räknas som någon DAG efterssom vi åkte därifrån klockan 6 på morgonen för att hinna med färjan som åkte 7.05.


Här bor jag :)


Friggeboden <3 här bor jag ibland...


Nellie otroligt fascinerad av de märkliga varelser vi svenska människor kallar "får".


Sötnos <3


Vitsippor


Vitsippehav



Nellie i vitsippehavet! :)


Fler vitsippor


Sista vitsippebilden:)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha sööt :) man kan kalla de bää/mää oxå :P :)

Du har inte skrivit på länge föresten :/

2010-05-29 @ 22:23:33
URL: http://fridakuiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0